Wikia

Tracey.png

Tracey was één van de reisgenoten van Ash en is nu de lab-assistent van professor Oak.

Nadat hij Ash en Misty hulp bood bij het redden van een lapras op de Orange Islands besloot Tracey om mee te gaan op hun pokémonreis. Ook het feit dat zij de beroemde professor Oak kennen interesseert hem enorm.

Naast zijn passie voor pokémon is hij ook professioneel tekenaar. Zijn favoriete pokémonsoort is het insect-type. Eén van zijn grootste voorbeelden is dr. Quackenpoker: een pokémon-observeerder.

Tijdlijn

Samen met Ash en Misty reisde Tracey over de Orange Islands. Eenmaal aangekomen in Pallet Town, de woonplaats van Ash, ontmoette Tracey professor Oak. De beroemde pokémononderzoeker interesseert hem zodanig dat Tracey besluit niet met Ash verder te reizen maar ook niet terug te gaan naar de Orange Islands. Hij besluit professor Oak voortaan bij te staan in zijn pokémon-onderzoek.

Tracey gebruikt zijn pokémon niet voor gevechten, maar blijken enorm handig in zijn onderzoek naar pokémon. Venonat heeft radar-achtige ogen die pokémon kan zien ongeacht de afstand en blokkades. Lukt het niet met zicht, dan is Marill er met buitengewone gehoormogelijkheden. Maar zodra er wel een gevecht aandient dan is Scyther een enorm sterke pokémon.

Verkregen pokémon

Momenteel bij zich

Venonat
Marill
Scyther

Weggegeven

(ei) (Azurill)

Personages:
Ash · Serena · Clemont · Bonnie · Pikachu
Jessie · James · Meowth
Zuster Joy · Agent Jenny · Professor Oak
Delia · Tracey · Brock · Misty · Giovanni
Iris · Cilan · Dawn · May · Max
Terug naar hoofdpagina

Around Wikia's network

Random Wiki